Pgina 3 de 3 PrimerPrimer 123
Resultados 21 al 29 de 29

Title
    Civil
    *Magamex
    *26 aos
    *El ao pasado...10/08/2017.. o mucho antes...
    *Admin en minecraft... y de mi propio servidor ZP cuando lo creaba para probar en el 1.6
    *Para ayudar en momentos cuando no haya admin... Hay gente que se aprovecha cuando no hay admin...
    *Comnmente puedo a la noche un rato ya que trabajo y estudio.

Saludos

Title
    Guardia
    Nick en el juego: LuisVentura
    Fecha en que me registre: juge en la beta no tengo idea que fecha fue pero juge muy poco ya que jugaba mucho a otro juego y ahora estoy mas enganchado
    Experiencia: Fui top 1 y admin en una comunidad muy conocida en el cs 1.6 que todava sigue en pie que es imperio-LNJ de zc, tengo experiencia en otros servidores del mismo juego tuve mi propia comunidad, tengo experiencia y conocimiento en configuracin y creado de foros, teamspeak, paginas web, paneles de control y programacin lgica bsica.

Me gustara ser admin para que dejen de abusar tanto en los servidores y dejen de hacer lo que quieran, ya que es una comunidad que ayuda mucho pero tambin hay gente muy toxica
    y que se merece un control mas a fondo

Horarios: Todos los das (Lunes a Lunes) despus del medio dia

Title
    Teniente
    Ubicacin
    Canada

BlackBerry plans security feature for

More than half of professional women have never asked for a pay rise, according to a survey. More than half of professional women have never asked for a pay rise, according to a survey. Now Crowding New Yorks Streets Rented Mopeds Going 30 M.P.H. Now Crowding New Yorks Streets Rented Mopeds Going 30 M.P.H. The Amazing Race Australia FIRST LOOK trailer released. The Amazing Race Australia FIRST LOOK trailer released. Trump floats possible defense treaty with Israel. Trump floats possible defense treaty with Israel. The app that can stop you snoring We asked leading experts to assess a selection of health apps. The app that can stop you snoring We asked leading experts to assess a selection of health apps. Why This Scientist Keeps Receiving Packages of Serial Killers Hair. Why This Scientist Keeps Receiving Packages of Serial Killers Hair. The best public electric car chargers, according to UK drivers. The best public electric car chargers, according to UK drivers. Pamela defied all odds to hit 100 and baby Elena has a one in three chance of living for a century. Pamela defied all odds to hit 100 and baby Elena has a one in three chance of living for a century.

Californias Contractor Law Stirs Confusion Beyond the Gig Economy. Californias Contractor Law Stirs Confusion Beyond the Gig Economy. Japan's Emperor Naruhito and his wifeEmpress Masako attend a ceremony inNiigata. Japan's Emperor Naruhito and his wifeEmpress Masako attend a ceremony inNiigata. Researchers find the world's earliest evidence of milk consumption in prehistoric British farmers. Researchers find the world's earliest evidence of milk consumption in prehistoric British farmers. When did NFL start more... What is Eddie Money's net worth Boeing Board to Call for Safety Changes After 737 Max Crashes. Boeing Board to Call for Safety Changes After 737 Max Crashes. Nadal one win away from getting to 19 majors, closing gap on Federer. Nadal one win away from getting to 19 majors, closing gap on Federer. N.C.A.A. Proposal to Curtail Graduate Transfers Is Voted Down. N.C.A.A. Proposal to Curtail Graduate Transfers Is Voted Down. In Australia, Golf Homes With an Ocean View Are in Demand. In Australia, Golf Homes With an Ocean View Are in Demand. Purdue Pharma Tentatively Settles Thousands of Opioid Cases. Purdue Pharma Tentatively Settles Thousands of Opioid Cases. Gas explosion rips through Russian laboratory containing smallpox, Ebola and HIV viruses. Gas explosion rips through Russian laboratory containing smallpox, Ebola and HIV viruses.

Good Morning Britain viewers argue 'stripping isn't empowering'. Good Morning Britain viewers argue 'stripping isn't empowering'. Facebook says it will honor 'most restrictive' location settings in new iOS and Android updates. Facebook says it will honor 'most restrictive' location settings in new iOS and Android updates. Screaming spirits, unexplained voices and ghosts in the kitchen Inside New Mexico's haunted saloon. Screaming spirits, unexplained voices and ghosts in the kitchen Inside New Mexico's haunted saloon. Trades to make off Saudi oil attacks. Trades to make off Saudi oil attacks. A Marine Looks Back at His Battles in Afghanistan. A Marine Looks Back at His Battles in Afghanistan.

Title
    Capitan
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайтсайт
    сайтсайт